Ticket for Qatar! / Ticket für Katar!

avatar
(Edited)

Ticket for Qatar!

Hello everyone.

20211012 at 065441.png

Hansi Flick has certainly made a very good start as national coach with this.

5 win starter

is what he's called and he showed he's got it in Skopje with the win over North Macedonia.

The 4-0 win secured the team's early group win in the World Cup qualifiers.
The rain was certainly another challenge, but it couldn't stop the German team.
This certainly brings the right mood to the German soccer fans and creates excitement for the group draw next spring.

Let's keep our fingers crossed that it continues like this.

Stay healthy and have a great day.

The Filosof

DEUTSCH

Hallo Allerseits.

Damit hat Hansi Flick als Bundestrainer sicherlich einen sehr guten Start hingelegt.

5 Siege-Starter

wird er genannt und hat in Skopje mit dem Sieg über Nordmazedonien gezeigt, dass er es drauf hat.

Mit dem 4:0 Sieg sicherte sich das Team den vorzeitigen Gruppensieg in der Weltmeisterschafts-Qualifikation.
Der Regen war sicherlich auch noch eine weitere Herausforderung, konnte aber das deutsche Team nicht aufhalten.
Das bringt sicherlich die richtige Stimmung in die deutschen Fußball-Fans und sorgt für Spannung bei der Gruppenauslosung im nächsten Frühjahr.

Drücken wir die Daumen, dass es so weitergeht.

Bleibt gesund und habt einen schönen Tag.

Der Filosof



0
0
0.000
1 comments