Fatass Journal... 2021#214 - August 2

avatar

Dziś rano ciężko mi było zmusić się do ruszenia du..y i wyjść pobiegać. Mieliśmy w planach, że po śniadaniu kilka godzin spędzimy przy hotelowym basenie. Pomyślałem, że córka tam zostanie, a ja ruszę na krótki hikking w pobliskie góry. Ale to również nie wypaliło, bo zmieniliśmy zdanie i poszliśmy do wypożyczalni rowerów. Tak, więc za radą @sk1920 wypożyczyliśmy rowery i kilka godzin jeździliśmy po deptaku wzdłuż brzegu morza.

Była to doskonała okazja do aktywnego spędzania czasu, gdy pogoda nie zachęcała do plażowania, zresztą na wszystkich plażach wywieszone były czerwone flagi, a z dużych fal zadowoleni mogli być tylko surferzy. Każdy z nich wyczekiwał tej jedynej fali, która go poniesie.

Po około czterech godzinach oddaliśmy rowery do wypożyczalni. Dziwiłem się jak proste i beztroski był sam proc s wypożyczenia rowerów. Myślałem, że będzie wymagane ode mnie zabezpieczenie (np. karta kredytowa, lub dowód osobisty), ale nic z tych rzeczy, gość tylko zapisał na fakturze moje nazwisko (z błędem) plus numer telefonu (również z błędem) i skasował 20€ za dwa rowery na cały dzień. Ciekawe czy coś by się stało gdybyśmy nie oddali rowerów?

Po południu wybraliśmy się na wycieczkę do miejscowości Lucca. W przewodniku jest tylko wspomniana, ale moim zdaniem jest godna uwagi zdecydowanie bardziej niż pobliską Piza czy nieco dalszą Siena. Oczywiście każda z nich ma co innego do zaoferowania, ale klimat Lukki schowanej za grubymi murami warownymi jest niezwykły. Wąskie uliczki i dziesiątki placów wypełnionych restauracyjnymi stolikami zachęca do spacerów i skosztowania specjałów kuchni toskańskiej. Co też uczyniliśmy.

Due to limited access to internet, I will make only polish posts during my vacation.

Piotr A. Marszalek.png

Dystans pokonany w 2021 roku: 2617,25 km - z podziałem na dyscypliny:

DyscyplinaDystans
Spacer / Marsz / Nordic Walking1890,90 km (+12,40 km)
Kolarstwo / Rower MTB582,16 km (30,55 km)
Jogging / Bieganie144,19 km

See you in September, stay tuned.

This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io

35816
Cycling, Daily Activity, Photowalking, Walking

9 comments
avatar

Kiedy córka zainstaluje actifit?

Birra a la spina per mi amico
!BEER

avatar

Manually curated by brumest from the @qurator Team. Keep up the good work!

avatar

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have been rewarded 566.0594 AFIT tokens for your effort in reaching 35816 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received a 28.39% upvote via @actifit account. 25.00% of this upvote value is a result of an exchange transaction you performed for 200 AFIT tokens !

The following boosts were applied to your post:
Rank Bag - L3
+ 2.5 % SPORTS
Protein Shake - L2
+ 15 % AFIT
... and 27 other gadgets.
Boosts increased your AFIT earnings by 476.2744 AFIT
Actifit rewards and upvotes are based on your: - User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX. - Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.